-خریدار متعهد میشود که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده اعم از تصاویر کارت بانکی ، آدرس و شماره تماس معتبر بوده و در صورت هرگونه تغییر آنها را به مدیریت اطلاع داده و در پنل کاربری بروزرسانی کند.
-نیترو دیتا حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل اطلاعات داشته تصاویر و برابر اصل مدارک از خریدار را دریافت کند.
-روش های پشتیبانی نیترو دیتا : پشتیبانی انلاین،بخش پشتیبانی در سایت (تیکت) و در مواقع ضروری تماس تلفنی.
-نیترو دیتا هیچ گونه خدمات پشتیبانی در شبکه های اجتماعی ندارد و هرگونه فعالیت در شبکه های اجتماعی جهت تبلیغ می باشد.
-ارتقا سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس دیگر و یا برعکس انجام میگیرد و هزینه معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روز های باقی از طول مدت سرویس میباشد که به صورت خودکار توسط سیستم محاسبه و فاکتور میشود.
-نیترو دیتا حق هرگونه تغییرات اعم از تغییرات فنی ، سخت افزاری ، نرم افزاری در سرویس های ارائه شده را دارد.
حداکثر زمان تحویل سرویس ها در نیترو دیتا به شرح ذیل می باشد :
-تحویل سرور مجازی حداکثر 24 ساعت.
-تحویل هاست و نمایندگی حداکثر 12 ساعت.
-ثبت دامنه ها حداکثر 48 ساعت.
-قابل ذکر می باشد در کلیه سرویس ها تحویل آنی بوده و ساعات ذکر شده برای هرگونه مشکل در تحویل یا شخصی سازی سرویس می باشد.
-در صورت وجود هرگونه مغایرت در سرویس خریداری شده ، مشتری موظف می باشد تا 24ساعت پس از تحویل به بخش مدیریت یا واحد پشتیبانی اطلاع دهد.
هرگونه راه اندازی و اجرای موارد ممنوعه که در زیر آمده ممنوع و سریعا به پلیس فتا گزارش میشود :
-راه اندازی هرگونه درگاه پرداخت اینترنتی جعلی.
-راه اندازی انواع پروکسی.
-راه اندازی هرگونه ربات یا سایت با موضوع بزرگسال (P.O.R.N).
-راه اندازی هرگونه ربات یا سایت با موضوع حمله DDoS.
-راه اندازی هرگونه ربات و سایت که با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت داشته باشد.
-راه اندازی هرگونه ربات و سایت که به عنوان تخلفات و جرائم اینترنتی محسوب می شود.
-کاربر موظف به کنترل مصرف سرویس خود بوده و هرگونه کوتاهی از سمت کاربر منجر به دریافت اخطار شده و پس از دریافت 2 اخطار ، سرویس مسدود می شود.
-سرویس های هاست و نمایندگی دارای ضمانت عودت وجه تا 24 ساعت پس از خرید می باشد.
نمایندگان موظف به اجرای موارد زیر بوده و هرگونه کوتاهی از سمت نماینده منجر به مسدود شدن سرویس نماندگی می شود
1:احراز هویت کاربر : ارائه کارت بانکی یا کارت ملی با توجه به درخواست نیترو دیتا.
2:مجهز کردن هاستینگ به سیستم تایید شماره و ایمیل.
3:دریافت اطلاعات کامل هویتی از کاربر.
4:ارائه اطلاعات مشتری در صورت درخواست توسط نیترو دیتا.
5:کنترل کلیه سرویس ها.
6:کنترل موارد ممنوعه.
7:پرداخت به موقع فاکتور.
8:پاسخگویی مناسب و به موقع به پشتیبانی نیترو دیتا.
9:ارائه شماره تماس فعال برای مواقع اضطراری.
-نیترو دیتا در هر زمان که لازم بداند میتواند قوانین را تغییر داده و به کاربران اطلاع رسانی می شود ، همچنین کاربران هم موظف به اجرای آن می باشند.
Thursday, January 1, 1970