-خریدار متعهد میشود که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده اعم از تصاویر کارت بانکی ، آدرس و شماره تماس معتبر بوده و در صورت هرگونه تغییر آنها را به مدیریت اطلاع داده و در پنل کاربری بروزرسانی کند.

-نیترو دیتا حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل اطلاعات داشته تصاویر و برابر اصل مدارک از خریدار را دریافت کند.

-روش های پشتیبانی نیترو دیتا : پشتیبانی انلاین،بخش پشتیبانی در سایت (تیکت) و در مواقع ضروری تماس تلفنی.

-نیترو دیتا هیچ گونه خدمات پشتیبانی در شبکه های اجتماعی ندارد و هرگونه فعالیت در شبکه های اجتماعی جهت تبلیغ می باشد.

-ارتقا سرویس میزبانی از یک سرویس به سرویس دیگر و یا برعکس انجام میگیرد و هزینه معادل تفاضل هزینه دو سرویس به نسبت روز های باقی از طول مدت سرویس میباشد که به صورت خودکار توسط سیستم محاسبه و فاکتور میشود.

-نیترو دیتا حق هرگونه تغییرات اعم از تغییرات فنی ، سخت افزاری ، نرم افزاری در سرویس های ارائه شده را دارد.

 

حداکثر زمان تحویل سرویس ها در نیترو دیتا به شرح ذیل می باشد :

-تحویل سرور مجازی حداکثر 24 ساعت.

-تحویل هاست و نمایندگی حداکثر 12 ساعت.

-ثبت دامنه ها حداکثر 48 ساعت.

-قابل ذکر می باشد در کلیه سرویس ها تحویل آنی بوده و ساعات ذکر شده برای هرگونه مشکل در تحویل یا شخصی سازی سرویس می باشد.

-در صورت وجود هرگونه مغایرت در سرویس خریداری شده ، مشتری موظف می باشد تا 24ساعت پس از تحویل به بخش مدیریت یا واحد پشتیبانی اطلاع دهد.

 

هرگونه راه اندازی و اجرای موارد ممنوعه که در زیر آمده ممنوع و سریعا به پلیس فتا گزارش میشود :

-راه اندازی هرگونه درگاه پرداخت اینترنتی جعلی.

-راه اندازی انواع پروکسی.

-راه اندازی هرگونه ربات یا سایت با موضوع بزرگسال (P.O.R.N).

-راه اندازی هرگونه ربات یا سایت با موضوع حمله DDoS.

-راه اندازی هرگونه ربات و سایت که با قوانین جمهوری اسلامی ایران مغایرت داشته باشد.

-راه اندازی هرگونه ربات و سایت که به عنوان تخلفات و جرائم اینترنتی محسوب می شود.

 

-کاربر موظف به کنترل مصرف سرویس خود بوده و هرگونه کوتاهی از سمت کاربر منجر به دریافت اخطار شده و پس از دریافت 2 اخطار ، سرویس مسدود می شود.

 

-سرویس های هاست و نمایندگی دارای ضمانت عودت وجه تا 24 ساعت پس از خرید می باشد.

 

نمایندگان موظف به اجرای موارد زیر بوده و هرگونه کوتاهی از سمت نماینده منجر به مسدود شدن سرویس نماندگی می شود

1:احراز هویت کاربر : ارائه کارت بانکی یا کارت ملی با توجه به درخواست نیترو دیتا.

2:مجهز کردن هاستینگ به سیستم تایید شماره و ایمیل.

3:دریافت اطلاعات کامل هویتی از کاربر.

4:ارائه اطلاعات مشتری در صورت درخواست توسط نیترو دیتا.

5:کنترل کلیه سرویس ها.

6:کنترل موارد ممنوعه.

7:پرداخت به موقع فاکتور.

8:پاسخگویی مناسب و به موقع به پشتیبانی نیترو دیتا.

9:ارائه شماره تماس فعال برای مواقع اضطراری.

 

-نیترو دیتا در هر زمان که لازم بداند میتواند قوانین را تغییر داده و به کاربران اطلاع رسانی می شود ، همچنین کاربران هم موظف به اجرای آن می باشند.



Thursday, January 1, 1970

« بازگشت